Seleccionar una pagina

Chastinhas jos las cendres + CD

Chastinhas jos las cendres + CD
Vènus a l'escorpion

Chastinhas jos las cendres + CD

03/2019

Un pitit carnet de tres còps ren trobat dins un granier : veiquí que tòrnan dins la memòria los sovenirs daus temps urós de l’enfància e que se destraman los malurs dau pair preisonier de guerra. De las annadas de temps apres, la drolleta que fuguet tòrna descubrir un amor que poguet pas èsser. Entre los bonurs d‘una pita boirats aus malurs de la guerra, Monica Sarrasin nos balha aicí un raconte fòrt e preciós.

Enregistrament dau libre per Monica Sarrasin e la participacion de Joan-Loís Lavit.

Monica Sarrasin
Edicions Letras d’Òc
80 paginas – 2h11 – 15×21 – 2019
18 €

Supòrt :
,
Autor(s)/Editor(s) :
,
Resumit :

Un petit carnet de rien du tout, retrouvé dans un grenier : voilà que reviennent à la mémoire les souvenirs des temps heureux de l’enfance et que se découvrent les malheurs d’un père prisonnier de guerre. Bien longtemps après, la petite fille qu’elle fut découvre alors une affection rendue impossible par cette trop longue absence. Mêlant les bonheurs d’une enfant et les malheurs de la guerre, Monica Sarrasin nous donne à lire avec Chastinhas jos las cendres un récit fort et précieux. Enregistrement intégral du livre par Monica Sarrasin, avec la participation de Jean-Louis Lavit.

Ne saber mai

M’aboni !

Anóncia

Lo CalenDiari

La letra del Diari

Òu, plan lo bonjorn ! 👋
Aquò fa plaser de te veire rebalar per aicí.

Sabes que te pòdes marcar a la letra d'informacions del Diari ? Basta d'un mail per te téner al fial de çò que pareis, magazines, articles e mai !

Pas d'espam ! Mandam 1 a 2 letras per mes, pas mai. Legís nòstra politica de confidencialitat per ne saber mai.

Los darrièrs clips

Cargament...