Seleccionar una pagina

Totes los articles ligats a "Yan Lespoux"

Lo Diari Fòra Seria “Robèrt Lafont”

Consacrer un numéro entier du magazine Lo Diari, emai foguèsse un fòra seria, à une seule figure, quand la publication donne ordinairement dans la diversité, voici qui eût pu relever de la gageure. Cette figure, celle de Robert Lafont, brille cependant de la multiplicité de ses éclats, jusqu’à l’obscur impénétrable. La tentation était belle, en ce centenaire du maître provençal, d’en saisir quelques uns, e qu’enchaut s’aquesta quista nos tresmuda en pescaires de luna. Tout au moins pourrons-nous traverser, au côté du poèta caminaire, des pans d’une époque contemporaine dont il fut un actif témoin, contemplateur et contempteur à ses heures. Parler de Robert Lafont c’est ainsi deviser de littérature et de linguistique, de politique et de poésie, d’art et de chanson, d’histoire et de futur, d’Occitània, de França, d’Euròpa o dau Monde.
En occitan introduit de français, spécialistes de l’oeuvre et familiers de l’homme feront avec nous un pas sus lo draiòu de la fònt, esquissant les épaules d’un géant qui continue de nous porter… sans que nous en ayons toujours bien conscience !

Ne legir mai

Entrevista – Yan Lespoux

Yan Lespoux es cercaire e professor de civilizacion occitana a l’Universitat Paul Valéry de Montpelhièr, es tanben un afogat de roman negre e lo creator e l’animator d’un blòg famós dins lo mitan dels legeires e critics de polars : Encore du noir.

Ne legir mai

Polars e romans negres, una intriga occitana ?

La literatura occitana es mai que mai poetica, marcada tre sa naissença per la lirica dels trobadors. Se ditz sovent que los escriches en lenga « minorizada » se viran mai aisidament cap als vèrs, a l’exploracion de las confinhas del lengatge, coma se tutejavan aital lor pròpia fragilitat dins un vertolhon irresistible.

Ne legir mai
Cargament

Crompar Lo Diari

Los pòdcasts

Los darrièrs clips

Cargament...

La letra del Diari

Òu, plan lo bonjorn ! 👋
Aquò fa plaser de te veire rebalar per aicí.

Sabes que te pòdes marcar a la letra d'informacions del Diari ? Basta d'un mail per te téner al fial de çò que pareis, magazines, articles e mai !

Pas d'espam ! Mandam 1 a 2 letras per mes, pas mai. Legís nòstra politica de confidencialitat per ne saber mai.