Seleccionar una pagina

Polyphonie landaise précédé de Paratge

Polyphonie landaise précédé de Paratge
Vènus a l'escorpion

Polyphonie landaise précédé de Paratge

03/2022

Neishut de la contemplacion dau reau, aqueth diptic cerca a sasir un lòc, las Lanas de Gasconha, laudant atau l’esperit de las geografias espravada e imaginària. Polyphonie landaise, escriut dens ua pròsa lirica mes sòbria, desfisa lo temps, las espandidas solitàrias e la lutz solara, cantant lo paisatge qu’escapa a tota temporalitat. Ancorada en la tèrra, sèrva de la memòria, aquera polifonia combat l’inacabat e la disparicion. Paratge, en vèrs liures, estúdia la subtila question de l’èster au mond, de la recerca d’ua « noblessa d’anma » cara aus trobadors occitans. L’unitat d’aqueras duas parts que vien de la lenga medisha, aguda, densa e totun vibranta, de la constància d’ua escritura qui se tresmuda en votz, quasi silenciosa.

Carles Diaz
Gallimard, NRF
03/03/2022 (francés)
96 paginas – 14 x 20,5 cm
12 € – ISBN 9782072972508

Supòrt :
Autor(s)/Editor(s) :
, ,
Resumit :

Né de la contemplation du réel, ce diptyque cherche à saisir un lieu, les Landes de Gascogne, exaltant ainsi l'esprit des géographies éprouvée et imaginaire. Polyphonie landaise, écrit dans une prose lyrique mais sobre, défie le temps, les étendues solitaires et la lumière solaire, chantant le paysage qui échappe à toute temporalité. Ancrée dans la terre, réservoir de la mémoire, cette polyphonie combat l'inachevé et la disparition. Paratge, en vers libres, étudie la subtile question de l'être-au-monde, de la recherche d'une "noblesse d'âme" chère aux troubadours occitans. L'unité de ces deux parties procède de la langue elle-même, aiguë, dense et cependant vibrante, de la constance d'une écriture qui se transforme en voix, presque silencieuse.

Ne saber mai / Crompar
Soscriure
M'assabentar quand
0 Comentaris
Retorns en linha
Veire totes los comentaris

M’aboni !

Anóncia

Lo CalenDiari

La letra del Diari

Òu, plan lo bonjorn ! 👋
Aquò fa plaser de te veire rebalar per aicí.

Sabes que te pòdes marcar a la letra d'informacions del Diari ? Basta d'un mail per te téner al fial de çò que pareis, magazines, articles e mai !

Pas d'espam ! Mandam 1 a 2 letras per mes, pas mai. Legís nòstra politica de confidencialitat per ne saber mai.

Los darrièrs clips

Cargament...