Seleccionar una pagina

La mimesis et son refus dans la littérature occitane (et autres essais)

La mimesis et son refus dans la littérature occitane (et autres essais)
D'entretant quauques uns

La mimesis et son refus dans la littérature occitane (et autres essais)

10/2021

Aqueste obratge recampa un vintenat d’ensages organizats a l’entorn de tres axes : lo primièr es problematizat dins l’estudi liminar sus la mimesis dins la literatura occitana (dels sègles XVI a XX) e desvolopat tot lo long de la primièra partida – sens èsser absent del demai de l’obratge – segon los genres liric, epic, teatral e de pròsa narrativa e romanesca. Segond axe, aquel de las voses e de las vias de la literatura occitana amb lors ressons. Lo darrièr axe, dins un tornar a las fonts de la literatura d’òc, constituís una analisi de tres apròchis del desir amorós dins la literatura occitana medievala a travèrs la poesia lirica, lo roman arturian e la cançon de gèsta.

Laurent Alibert
L’Harmattan – 10/2021 – Francés
338 paginas – 15,5 x 24 cm – 35 €
ISBN 978-2-343-24084-8

Supòrt :
Autor(s)/Editor(s) :
,
Resumit :

Cet ouvrage regroupe une vingtaine d'essais organisés autour de trois axes : le premier est problématisé dans l'étude liminaire sur la mimesis dans la littérature occitane (du XVIe au XXe siècle) et développé tout au long de la première partie - sans être absent du reste de l'ouvrage - selon les genres lyrique, épique, théâtral et de prose narrative et romanesque. Second axe, celui des voix et des voies de la littérature occitane avec leurs échos. Le dernier axe, dans un retour aux sources de la littérature d'oc, constitue une analyse de trois approches du désir amoureux dans la littérature occitane médiévale à travers la poésie lyrique, le roman arthurien et la chanson de geste.

Ne saber mai / Crompar
Soscriure
M'assabentar quand
0 Comentaris
Retorns en linha
Veire totes los comentaris

M’aboni !

Lo CalenDiari

La letra del Diari

Los darrièrs clips

Cargament...
Soscrivètz a nòstra letra d'informacions !

Soscrivètz a nòstra letra d'informacions !

Vos prepausam de vos abonar, en dos clics, a una letra regulara que vos tendrà assabentat·da de las sortidas dels novèls Diaris papièrs e de la publicacion d'articles novèls.

Avètz soscrich amb succès !