Seleccionar una pagina

Letras de Mogador

Letras de Mogador

Letras de Mogador

09/2017

« Un cant luenchenc de pastre marmoneja dins la nuèit de gregau que negreja ; te dirai lo malur de te saupre dolenta endacòm per l’escur la cara dins tas man lo cap entre las cambas, l’èime en delà las mars »

Troba Vox
40 paginas
15.00€

Resumit :

Recueil de poèmes, édition bilingue occitan et français. Enfance entre Cesse et Pech, étés torrides et secs de l’arrière pays minervois ; saison verte des asperges sauvages ; vendanges amoureuses au goût de moût sucré, et cresson de Noël arraché aux eaux tièdes de la Doutze. Miquèl Decòr, baigne dans l’Òc depuis sa naissance. Etudes universitaires de Lettres, Linguistique, Culture et civilisation Occitanes, à l’Université Paul Valéry-Montpellier III. Dans ses Letras de Mogador, le poète occitan nous ouvre les pages d’un recueil intime ouvré sur les rivages de la Méditerranée et de l'Afrique du Nord. Un cant luènchan de pastre marmonèja dins la nuèit de gregau que negrèga ; te dirai lo malur de te saupre dolenta endacòm per l’escur la cara dins tas man lo cap entre las cambas, l’èime en delà las mars. Un chant lointain de berger murmure dans la nuit de vent d’Est qui noircit ; Je te dirai la tristesse de te savoir souffrante quelque part dans l’obscurité, le visage entre tes mains, la tête entre les jambes, l’esprit au-delà des mers.

Categories:

M’aboni !

Anóncia

Lo CalenDiari

Obrir lo CalenDiari

Los darrièrs articles

Los darrièrs clips

Cargament...

La letra del Diari

Soscrivètz a nòstra letra d'informacions !

Soscrivètz a nòstra letra d'informacions !

Vos prepausam de vos abonar, en dos clics, a una letra regulara que vos tendrà assabentat·da de las sortidas dels novèls Diaris papièrs e de la publicacion d'articles novèls.

Avètz soscrich amb succès !