Seleccionar una pagina

Baissatz-vos montanhas – Musique traditionnelle du Velay

Baissatz-vos montanhas – Musique traditionnelle du Velay
D'entretant quauques uns

Baissatz-vos montanhas – Musique traditionnelle du Velay

12/2020

Los Cinc Jaus son mas quatre e fan de la musica delh Velai. Quò’s aquí lor segond disc, que contunha d’anar cerchar lo repertòri reculhit per la generacion d’avant, quela de l’associacion Ratapenada, de las annadas 1980 a 2000. Delh jai, en cadéncia, totjorn quela recercha polifonica aürosa, que fai la marca d’un grope colorat.

Los Cinc Jaus
Ratapenada / AEPEM, 12/2020
55’36
15 €

Supòrt :
Autor(s)/Editor(s) :
, ,
Resumit :

De la musique du Velay, encore et encore ! C’est chose faite avec le retour des Cinc jaus, dans un deuxième opus qui, pour notre plus grand bonheur, continue d’explorer le répertoire recueilli par la génération d’avant, celle de l’association Ratapenada, dans les années 1980 et jusqu’au début des années 2000. De l’enthousiasme, une cadence impeccable, et toujours cette recherche polyphonique si heureuse, qui fait la marque de ce groupe haut en couleur. Le livret, très bien documenté, offre paroles et partitions. Et, pour ceux qui se demandent pourquoi les « Cinc » jaus alors qu’ils ne sont que quatre (Florent Paulet, Arnaud Bibonne, Antonin Duval et Luvien Pillot), rendez-vous à la dernière page de ce livret…

Ne saber mai / Crompar
Soscriure
M'assabentar quand
0 Comentaris
Retorns en linha
Veire totes los comentaris

M’aboni !

Anóncia

Los darrièrs clips

Cargament...

La letra del Diari

Soscrivètz a nòstra letra d'informacions !

Soscrivètz a nòstra letra d'informacions !

Vos prepausam de vos abonar, en dos clics, a una letra regulara que vos tendrà assabentat·da de las sortidas dels novèls Diaris papièrs e de la publicacion d'articles novèls.

Avètz soscrich amb succès !