Seleccionar una pagina

Los ensenhaments de M. Lapluma

Los ensenhaments de M. Lapluma
Vènus a l'escorpion

Los ensenhaments de M. Lapluma

01/2017

Aqueste libre recampa una garba de cronicas d’Andrieu Lagarda dedicadas a la lenga occitana, paregudas pel primièr còp dins la revista Gai Saber. D’un biais risolièr e umoristic, l’autor balha conselhs e ensenhaments a totes los que vòlon escriure en lenga occitana. Los que vòlon melhorar la qualitat de lor expression en lenga nòstra i traparàn tot un fum de conselhs, las enganadas las mai comunas d’evitar, las viradas sintaxicas pròpias a l’occitan, de nòtas de vocabulari… Se volètz aprendre en sorisent, seguissètz donc las aventuras de M. Lapluma e de son doble…

Letras d’Òc
15 x 21 cm
160 p.
20.00€
Supòrt :
Autor(s)/Editor(s) :
,
Resumit :

A travers les pérégrinations de son personnage, M. Lapluma, et les dialogues souriants et teintés d'humour qu'il entretient avec lui, André Lagarde donne au lecteur de très nombreux et très utiles conseils pour s'exprimer et écrire une langue occitane qui soit à la fois moderne et enracinée dans son histoire et dans la parole vivante. Un livre utile à tous ceux qui écrivent en occitan aujourd'hui et indispensable à ceux qui apprennent la langue occitane et veulent éviter de tomber dans les défauts d'une langue mal maîtrisée et trop influencée par le français. Les textes ici publiés sont issus de chroniques parues antérieurement dans la revue Gai Saber.

Ne saber mai / Crompar
Soscriure
M'assabentar quand
0 Comentaris
Retorns en linha
Veire totes los comentaris

M’aboni !

Anóncia

Lo CalenDiari

La letra del Diari

Òu, plan lo bonjorn ! 👋
Aquò fa plaser de te veire rebalar per aicí.

Sabes que te pòdes marcar a la letra d'informacions del Diari ? Basta d'un mail per te téner al fial de çò que pareis, magazines, articles e mai !

Pas d'espam ! Mandam 1 a 2 letras per mes, pas mai. Legís nòstra politica de confidencialitat per ne saber mai.

Los darrièrs clips

Cargament...