Seleccionar una pagina

La Huguenote

La Huguenote
Figuras-Impausadas_Viaule

La Huguenote

01/2023

C’était le village des Matelles. Les catholiques le tenaient. Il le comprit à entendre les cloches qui sonnaient l’angélus, mais dans un clocher démoli montrant que les religionnaires étaient passés par là. Il s’écarta des remparts par un autre chemin de garrigue, mais sans le perdre de vue, de peur de s’égarer de nouveau. Il arriva ainsi à un grand mas dans un autre vallon, qui avait des murailles de forteresse. Que ferait-il ? Il était épuisé. La bête avait besoin d’être ferrée. Deux hommes montaient la garde à la porte de la cour avec un mousquet et ils semblaient bien vouloir lui barrer l’entrée. À pile ou face, une fois de plus, Alexandre joua que c’étaient des religionnaires qui défendaient l’étape. Il cria qu’il était un messager de la bonne cause et dit le nom de Rohan. Un pour la vie contre un pour la mort, il avait bien joué.

La Huguenote est le seul roman historique sur le siège de Montpellier en 1622. Robert Lafont l’a écrit en occitan, au début de ce siècle. L’héroïne, Esther, « l’Uganauda », fille de pasteur ariégeois, se trouve entraînée dans les guerres civiles et religieuses qui ravagent alors le Languedoc. Belle figure de très jeune femme austère et sensible mais aguerrie, elle découvre en quelques mois l’amour et la beauté tragique du monde.

Robert Lafont
Tradusit de l’occitan per Claire Torreilles
L’Aucèu libre, 2022
10 x 17,5 cm
Francés
ISBN : 978-2-917111-77-2
15€

Supòrt :
Resumit :

Robèrt August Cesar Lafont (Robert Lafont en francés) (Nimes, 16 de març de 1923 - Florença (Itàlia), 24 de junh de 2009) èra un intellectuau occitan e pus particularament un lingüista, un escrivan, un istorian, un especialista de la literatura e un teorician politic. Èra una dei pus grandei figuras istoricas de l’occitanisme. Robèrt Lafont nasquèt a Nimes en 1923 dins una familha protestanta dau país de la Vaunaja dau costat de sa maire Alícia Virginia Noguièr. Après lo divòrci de sei parents anèt viure en cò de sos grands dins un vilatjon de l’èst de Nimes, Cauviçon. Partiguèt dins son adolescéncia en 1936 amb son paire, qu’èra foncionari de Finanças, a Lons-le-Saunier, e aquel exilh li faguèt recuperar mai fòrtament l’occitan. De Robèrt Lafont, se coneis mai que pus l’obra, multipla e abondosa, de linguista, d’istorian de la literatura, de medievista, de sociològ e mai de teorician politic de l’occitanisme contemporanèu

Ne saber mai / Crompar
Soscriure
M'assabentar quand
0 Comentaris
Retorns en linha
Veire totes los comentaris

Crompar Lo Diari

Anóncia

Lo CalenDiari

La letra del Diari

Òu, plan lo bonjorn ! 👋
Aquò fa plaser de te veire rebalar per aicí.

Sabes que te pòdes marcar a la letra d'informacions del Diari ? Basta d'un mail per te téner al fial de çò que pareis, magazines, articles e mai !

Pas d'espam ! Mandam 1 a 2 letras per mes, pas mai. Legís nòstra politica de confidencialitat per ne saber mai.

Los darrièrs clips

Cargament...