Seleccionar una pagina

Gens de Bauduen – Avant la naissance en 1973 du lac de Sainte-Croix en Haute-Provence

Gens de Bauduen – Avant la naissance en 1973 du lac de Sainte-Croix en Haute-Provence
La Convivéncia - Alem Surre-Garcia

Gens de Bauduen – Avant la naissance en 1973 du lac de Sainte-Croix en Haute-Provence

09/2023

Aquelei gents de Bauduen, vilatge provençau dau Naut Var, passèron l’essenciau de sa vida avant la naissença dau lac de Santa Crotz, mes en aiga fa 50 ans après la bastison d’un barratge EDF. Leis fremas e leis òmes èran de paisans, estacats a sa tèrra, e per elei l’aigatge dau lac sonèt la fin d’una epòca urosa. Aqueu libre liura de retrachs en francés e tanben en provençau, la lenga d’aqueu monde, coma reparacion de l’injustícia viscuda per leis enfants de Provença.

Éric Schulthess – Traduccion en provençal de Céline Magrini
L’Harmattan – 09/2023
Francés/Occitan
170 paginas – 13,5 x 21,5 cm
ISBN : 978-2-336-40591-9
19€

Supòrt :
Resumit :

Ces gens de Bauduen, village provençal du Haut-Var, passèrent l'essentiel de leurs vies avant la naissance du lac de Sainte-Croix, mis en eau il y a tout juste un demi-siècle après la construction d'un barrage EDF. La plupart de ces femmes et de ces hommes grandirent dans des familles de paysans, à quelques kilomètres du Verdon, qui marquait la frontière avec les Basses-Alpes et qui alimente le lac. Pour ces gens attachés à leur terre, la mise en eau du lac – même si elle épargna Bauduen de l'engloutissement – sonna comme la fin d'une époque heureuse. Le provençal fut la langue maternelle de presque tous ces personnages. C'est dans ce parler magnifique qu'ils nommaient le monde et échangeaient avec leurs parents et leurs camarades. Mais une fois à l'école, seul le français était autorisé. La traduction en provençal de ces portraits représente une infime réparation de l'injustice vécue alors par ces enfants de Provence, comme d'ailleurs de tant d'autres régions de France.

Ne saber mai / Crompar
Soscriure
M'assabentar quand
0 Comentaris
Retorns en linha
Veire totes los comentaris

Crompar Lo Diari

Anóncia

Los pòdcasts

Los darrièrs clips

Cargament...

La letra del Diari

Òu, plan lo bonjorn ! 👋
Aquò fa plaser de te veire rebalar per aicí.

Sabes que te pòdes marcar a la letra d'informacions del Diari ? Basta d'un mail per te téner al fial de çò que pareis, magazines, articles e mai !

Pas d'espam ! Mandam 1 a 2 letras per mes, pas mai. Legís nòstra politica de confidencialitat per ne saber mai.